« Vissza az összes hírhez

Személyes ügyfélfogadás szünetel!

Az NKM Oroszlányi Szolgáltató Zrt. a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében március 16-tól, határozatlan ideig SZÜNETELTETI a személyes ügyfélfogadást ügyfélszolgálati irodájában (2840 Oroszlány, Bánki D. u 2.)

Kollégáink telefonon és elektronikus úton továbbra is segítik az ügyintézést, Ügyfélszolgálat hivatalos nyitvatartási idejében.

Telefonon és/vagy levélben az alábbi ügyek intézhetők:

Átlagmódosítás (telefonon, levél, e-mail)
Számlaegyeztetés (telefonon, levél, e-mail),
Társasházi ügyintézés (telefonon, levél, e-mail)
Hátralékkezelés (levél, e-mail)

Elérhetőségek:

Postacím: 2840 Oroszlány Pf. 12.
Telefonszám (Call Center): 34 / 361-688
Fax: 34 / 360-270
E-mail: ugyfelszolgalat@nkmosz.hu
honlap: www.nkmoszhu.hu
Hibabejelentés: 34 / 361-171

A TÁVHŐ szolgáltatással kapcsolatos számlák befizetését bankszámlával, egyedi utalással, az e-számlás Felhasználóink a számlaközponton keresztül folyamatosan biztosítjuk.

A „sárga” és „fehér” csekkek feladhatok továbbra is postai úton, iCsekkel (mobil alkalmazás), bankkártyával honlapról, egyedi utalással, fizetési ponton (sárga terminál).

A Felhasználók és Kollégáink egészségének védelme érdekében kérjük, hogy a telefonos vagy online ügyintézést válasszák!

Fentiek kapcsán szíves megértésüket kérjük, melyet előre is köszönünk!

Vigyázzunk Magunkra! Vigyázzunk Egymásra!


« Vissza az összes hírhez