Panaszkezelés

A beérkezett panaszokat a OSZ Zrt. nyilvántartásba veszi és köteles a panaszok, észrevételek kivizsgálását és azok megoldásához szükséges intézkedéseket elvégezni.
A Fgytv. 17/B § (5) bekezdése szerint az írásos panaszokat a távhőszolgáltató a panasz beérkezésétől számított 15 napon belül köteles kivizsgálni és a válaszlevelet postázni.

A bejelentéseket, panaszokat az ügyfelek különböző csatornákon keresztül juttathatják el a távhőszolgáltatóhoz:

  1. Távhőszolgáltatással kapcsolatos műszaki ügyintézés: az OSZ Zrt. székháza, diszpécseri iroda Tel: 34/361-171
  2. Számlázással, díjfizetéssel, hátralékkezeléssel kapcsolatos ügyintézés: az OSZ Zrt. székháza, az ügyfelek részére nyitva álló helyiségben működtetett ügyfélszolgálati iroda.
  3. Postai vagy elektronikus úton eljuttatott levélben (levelezési cím: 2840 Oroszlány Bánki Donát utca 2. Pf.2. ugyfelszolgalat@oszrt.hu, oszrt@oszrt.hu)

Tájékoztatjuk, hogy panasz esetén a következő szervekhez fordulhat jogorvoslatért:

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
(34) 513-010

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
2800 Tatabánya, Bárdos L. u. 2.
(34) 309-303
fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu

Bíróság: valamennyi ügyben.
Tatabányai Járásbíróság
2800 Tatabánya, Előd vezér utca 17

A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének meghatározott adatai

Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal
Fogyasztóvédelmi ügyfélszolgálat
Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Postacím: 1388 Budapest, Pf. 88
Telefon: +36 1 459 7740
Fax: +36 1 459 7739
E-mail: ugyfelszolgalat@mekh.hu

U 047 Fogyasztói panaszügyek intézése 2015 01 01