Fizetési módok

Készpénz-átutalási megbízás, csekk

A postai készpénz átutalási megbízásos befizetés esetében Ön választhatja meg a – számlán szereplő fizetési határidőig – a befizetés időpontját. A befizetést Magyar Posta fiókjaiban végezheti el.

Egyedi átutalás

A számlák befizetését Ön bármikor kezdeményezheti az OSZ Zrt. bankszámlájára történő átutalással pénzintézeténél, személyesen, telefonon, vagy interneten.

Átutaláskor kérjük, hogy a közlemény rovatban tüntesse fel a számláján szereplő ügyfél azonosítót, illetve a kiegyenlíteni kívánt számla számát, mely alapján elvégezve az azonosítást, befizetése az Ön folyószámlájára kerül jóváírásként könyvelésre.

Az átutalást a számláján ill. az ahhoz küldött csekken szereplő bankszámlaszámra intézheti.

Fizetés bankkártyával

Igyekszünk megfelelni a kor követelményeinek ezért ügyfélszolgálati irodánkban bankkártyájával is rendezheti számláját. Könnyen, gyorsan készpénz nélkül. 

Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére

Tájékoztatjuk, hogy a bankszámláról akkor tudjuk megkezdeni a számlák levonásának kezdeményezését, amikor a bank az Ön felhatalmazását regisztrálja.
Csoportos beszedési megbízás teljesüléséhez szükséges adatok:
1. Kedvezményezett adatai:
Kedvezményezett neve: Oroszlányi Szolgáltató Zrt.
Kedvezményezett azonosítója: A11182081
2. Megbízó adatai:
A szolgáltató számláján szeplő ügyfél azonosító. pl:U123456
FONTOS! Az azonosító elején szereplő U betűt nem kell feltüntetni!

Fizetés PostaApp mobil alkalmazással

A PostaApp mobil alkalmazás használatával kapcsolatban a Posta hivatalos oldalán tájékozódhat. www.postaapp.hu 

Elektronikus számla bankkártyás fizetése

Társaságunk az elektronikus számla szolgáltatását a Számlaközpont.hu elektronikus számla-szolgáltatón keresztül valósítja meg. Az elektronikus számlák kezelését a www.szamlakozpont.hu oldalon bejelentkezést követően teheti meg.
Az elektronikus számlák bankkártyás kiegyenlítését a Számlaközpont oldaláról elérhető és a K&H Bank által üzemeltetett virtuális POS terminál biztosítja.

A virtuális POS terminál használatával kapcsolatos tájékoztató:

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan a számlaközpont oldalán (www.szamlakozpont.hu) kiegyenlítheti az Oroszlányi Szolgáltató Zrt. TÁVHŐ szolgáltatással kapcsolatban kiállított közműszámláit. Miután kiválasztotta a befizetendő számláját Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A díjfizetőnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintson, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

kkh_cimke_300x86           logo

 

Adatvédelmi szabályzat – Távhő