Váltson e-számlára!

Az Oroszlányi Szolgáltató Zrt. ügyfélszolgálati-számlázási rendszerében 2016 januárjával bevezette és az ügyfelei számára igényelhetővé tette az elektronikus szolgáltatói számlát (e-számla).

A papír alapú számlákról való áttérés az e-számlákra mind a lakossági mind a közületi ügyfeleink számára szabadon választható és térítésmentes.

E-számla használatának előnyei:

E-számla fizetési lehetősége:

Társaságunk az elektronikus számla szolgáltatását a Számlaközpont.hu elektronikus számla-szolgáltatón keresztül valósítja meg. Az elektronikus számlák kezelését a www.szamlakozpont.hu oldalon bejelentkezést követően teheti meg.
Az elektronikus számlák bankkártyás kiegyenlítését a Számlaközpont oldaláról elérhető és a K&H Bank által üzemeltetett virtuális POS terminál biztosítja

A virtuális POS terminál használatával kapcsolatos tájékoztató:

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan a számlaközpont oldalán (www.szamlakozpont.hu) kiegyenlítheti az Oroszlányi Szolgáltató Zrt. TÁVHŐ szolgáltatással kapcsolatban kiállított közműszámláit. Miután kiválasztotta a befizetendő számláját Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A díjfizetőnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintson, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

kkh_cimke_300x86    logo

 

Adatvédelmi szabályzat – Távhő

E-számla igénylése

Az E-számla igénylésének módja: EGYSZERŰ

Az elektronikus számlázás lehetősége minden ügyfél számára díjmentesen elérhető. Természetesen a szolgáltatás bármikor visszamondható, amely után vissza lehet térni a papír alapú számlázásra.

Elektronikus számlaigényét az alábbi űrlap kitöltésével tudja benyújtani.

Alapadatok


Díjfizető adatai




Fogyasztási hely adatai




Számlázással, díjfizetéssel kapcsolatban állunk rendelkezésére a székhelyünkön lévő (Oroszlány, Bánki D. u. 2.) ügyfélszolgálati irodánkban az alábbi ügyfélfogadási időben:

hétfő: 7.00 – 19.00
szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00

illetőleg telefonon a (34) 361-688 telefonszámon

hétfő: 7.00 – 19.00
kedd – szerda – csütörtök: 8.00 – 16.00
péntek: 8.00 – 13.30